Vége

Bizony.

Címkék: kiterdekelezitthon amaradekotmegugyisismeremmegkapjaalinkeketmashogy

Vegaaa 2009.01.14. 22:10 1 Hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://netlabel.blog.hu/api/trackback/id/tr9878419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa! 2011.10.19. 21:32:57

Nem értem. Most jutott eszembe, hogy én ezt a blogot anno látogattam. Nem értem, hogyhogy nem írtam búcsúkommentet :) Valóban hálátlan téma, pláne, ha látogatók, kommentek nem jönnek :)

Most pl. ezt:
[SP04] Mr. Bizz - Space 2999 (www.sublimeporte.net) Nem mai, én ma töltöttem le. Az 'Andromeda'-t fél órája hallgatom.
Ja, a track meg innen: Port of Theory - Basic Imprint [mix.03], a netlabel (Load-and-Clear), amelyiken a mix megjelent, már halott, akárcsak ez a blog :)
További jó zenehallgatást.

Tags

4/4 (5) amaradekotmegugyisismeremmegkapjaalinkeketmashogy (1) ambient (20) breaks (7) chill (16) collection (4) dark (5) drumandbass (2) dub (4) glitch (19) hírek (1) idm (35) ingyen (37) jazz (1) kahvi (3) kiterdekelezitthon (1) microglitch (5) minimal (3) mix (2) mp3 (37) netlabel (36) omg (7) thinner (2) va (4) zene (37)

Highlights

süti beállítások módosítása