SpeaK - Mind-Split

Speak-et jól ismertem egy időben (kár hogy nem beszéltem rá művésznév váltásra) és még emlékszem, amikor ennek az albumnak az első foszlányait adta ide meghallgatásra. Valahogy már azokon is érezni lehetett, hogy ez a finn srác tudhat valamit.

A történet az úgy indult, hogy elutazott már nemtudom hova és megpillantott egy sample CD-t, amit nem volt rest megvenni, így aztán kb egy hónap alatt összehozott 6 számot és még frissibe ki is tette a last.fm-re. Nekem nagyon tetszettek ezek a dubos, elszállós trekkek, szóval addigra már rongyosra hallgattam őket, csak aztán már nemnagyon beszéltünk egymással és a feledés homályába merült a project. Most viszont újra megtaláltam és ajánlom, hogy tegyetek egy próbát vele.

Letöltés / További info

Címkék: mp3 zene ingyen netlabel idm chill dub

Vegaaa 2008.08.18. 12:11 1 Hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://netlabel.blog.hu/api/trackback/id/tr61621094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tags

4/4 (5) amaradekotmegugyisismeremmegkapjaalinkeketmashogy (1) ambient (20) breaks (7) chill (16) collection (4) dark (5) drumandbass (2) dub (4) glitch (19) hírek (1) idm (35) ingyen (37) jazz (1) kahvi (3) kiterdekelezitthon (1) microglitch (5) minimal (3) mix (2) mp3 (37) netlabel (36) omg (7) thinner (2) va (4) zene (37)

Highlights

süti beállítások módosítása